Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ми работи вентилатора на климатика.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На мен пък ми се изредиха и двете. Първо всичко спря - няма никой, дадох го на един техник да си се занимава и си взех друг втора ръка. След около седмица и втория избуши, ама наобратно - няма спиране, ще излети вентилатора. И този го харизах на майстора да си се забавлява (което ми напомня да взема да си ги потърся ). Сега съм с трети и си работи перфектно... ама докога... Туй като офтопик към статистиката
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD '98 с FL (преден и задна броня, старите стопове си ме кефят повече)

    Comment


    • #17
      За това да дефектират регулаторите, причината може и да е в мотора (четки, колектори, лагеруване..............).


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        0 V.

        ---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------



        До самия вентилатор:

        Не позна, опитай пак

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Не позна, опитай пак
          Няма, какво да опитвам.

          Ако мислиш, че съм сгрешил, обоснови се.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Няма, какво да опитвам.

            Ако мислиш, че съм сгрешил, обоснови се.
            начертай си схемата с двата транзистора, вентилатора, захранването и мисли. Вече няма да ти дам наготово нищо

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              начертай си схемата с двата транзистора, вентилатора, захранването и мисли. Вече няма да ти дам наготово нищо
              Ти въз основа на какво си мислиш, че съм казал, че напрежението ще е 0 V.
              Със сигурност не съм питал звездите.

              Ако имаш да казваш нещо смислено по въпроса, казвай го без да ми кокетничиш.

              Знам, че този регулатор ти е тъмна Индия.

              Като си рекъл да се изпитваме, да ти бодна и аз едно въпросче:

              За какво служи това ограденото (регулаторът е от 156 - ца) ?:

              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:12.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ти въз основа на какво си мислиш, че съм казал, че напрежението ще е 0 V.
                Със сигурност не съм питал звездите.

                Ако имаш да казваш нещо смислено по въпроса, казвай го без да ми кокетничиш.

                Знам, че този регулатор ти е тъмна Индия.

                Като си рекъл да се изпитваме, да ти бодна и аз едно въпросче:

                За какво служи това ограденото (регулаторът е от 156 - ца) ?:

                Понеже ти зададох един въпрос, на който ти не можеш да отговориш, ти започна да плещиш простотии и да ми задаваш въпроси. Няма да те ограмотявам, не си ми на нивото в електрониката и не само

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Понеже ти зададох един въпрос, на който ти не можеш да отговориш, ти започна да плещиш простотии и да ми задаваш въпроси. Няма да те ограмотявам, не си ми на нивото в електрониката и не само
                  Ама ти верно си рядък малоумник!

                  Не е истина!

                  Ти ми зададе въпрос и аз ти дадох ясен и точен отговор:

                  напрежението ще бъде 0 V.

                  Ако искаш да знаеш, как съм стигнал до този извод, попитай и ще получиш отговор.

                  Ама ти не питаш а просто твърдиш, че не е вярно.

                  И когато аз искам от теб да обосновеш твърдението си, ти започваш да се държиш, като мома на мегдана.


                  Айде баста!

                  Бегай там откъдето си изпълзял.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ама ти верно си рядък малоумник!

                    Не е истина!

                    Ти ми зададе въпрос и аз ти дадох ясен и точен отговор:

                    напрежението ще бъде 0 V.

                    Ако искаш да знаеш, как съм стигнал до този извод, попитай и ще получиш отговор.

                    Ама ти не питаш а просто твърдиш, че не е вярно.

                    И когато аз искам от теб да обосновеш твърдението си, ти започваш да се държиш, като мома на мегдана.


                    Айде баста!

                    Бегай там откъдето си изпълзял.
                    До сега никога не съм обидил някой тук. Но ти си невероятен надут к...т. И ми е кеф да те провокирам.
                    Двата транзистора в паралел ли работят или като пуш-пул стъпало?

                    Comment


                    • #25
                      Аз не съм виждал схемата на това устройство но моята логика сочи към това, че транзисторите работят в паралел в импулсен режим (PWM).

                      А когато имаш следната верига:

                      +12V > консуматор > ключов елемент (двата транзистора) > шаси и прекъснеш веригата някъде около консуматора, каквото и да е състоянието на ключовия елемент, токът през него е 0, следователно и напрежението върху него е 0 V.

                      Допускам това, защото не се сещам за нито една причина затова да работят последователно свързани.

                      PS:

                      Аз никога не започвам пръв с обидите.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:23.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Аз не съм виждал схемата на това устройство но моята логика сочи към това, че транзисторите работят в паралел в импулсен режим (PWM).

                        А когато имаш следната верига:

                        +12V > консуматор > ключов елемент (двата транзистора) > шаси и прекъснеш веригата някъде около консуматора, каквото и да е състоянието на ключовия елемент, токът през него е 0, следователно и напрежението върху него е 0 V.

                        Допускам това, защото не се сещам за нито една причина затова да работят последователно свързани.

                        PS:

                        Аз никога не започвам пръв с обидите.
                        Отговорът ти е точен
                        Кажи кога и къде съм те обидил?

                        ---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:36 ----------

                        Тези метални пластини са нискоомни мощни резистори, свързани в гейта. Ти знаеш защо са

                        ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

                        Пардон, СОРСА

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Отговорът ти е точен
                          Кажи кога и къде съм те обидил?

                          ---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:36 ----------

                          Тези метални пластини са нискоомни мощни резистори, свързани в гейта. Ти знаеш защо са

                          ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

                          Пардон, СОРСА
                          Написаното от теб:

                          Няма да те ограмотявам, не си ми на нивото в електрониката и не само

                          ........го възприемам, като обида.

                          Всъщност прав си: Не съм на твоето ниво.


                          Е сега след като аз обясних, защо смятам, че напрежението е 0V. сега ти кажи, защо мислиш, че това не е вярно.

                          За пластините - верен отговор

                          Именно те и по-конкретно тяхното предназначение - да изравнят по напрежение преходите на двата транзистора ме насочват към тезата, че транзисторите са свързани в паралел.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:30.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Написаното от теб:

                            Няма да те ограмотявам, не си ми на нивото в електрониката и не само

                            ........го възприемам, като обида.

                            Всъщност прав си: Не съм на твоето ниво.


                            Е сега след като аз обясних, защо смятам, че напрежението е 0V. сега ти кажи, защо мислиш, че това не е вярно.

                            За пластините - верен отговор

                            Именно те и по-конкретно тяхното предназначение - да изравнят по напрежение преходите на двата транзистора ме насочват към тезата, че транзисторите са свързани в паралел.
                            Не си прав за няколко неща. За да ти напиша онова, ти ме нападна няколко пъти лошо. Но то е вярно и не е обида. Тези резистори не са за изравняване - MOS транзисторите от един тип можеш да ги връзваш в паралел без това. Това, с тази големина и релеф, има друго предназначение. Давай, докажи ми, че си на ниво.
                            Това не е обида, но ми дължиш извинение

                            Comment


                            • #29
                              Упорито продължаваш да шикалкавиш, като отклоняваш моето неколкократно искане да се обосновеш:

                              Защо твърдиш, че напрежението няма да е 0V ?

                              Относно резисторите и изравняването по напрежение отново говориш пълни глупости!

                              Няма на света 2 транзистора с еднакви характеристики!

                              Това означава, че в момент на отпушване винаги единият ще се отпуши преди другия и ако не са резисторите прекалено големият ток ще го опука а после вероятно ще опука и втория.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                В пост 26 съм написал, че отговорът ти е точен.
                                За останалото - ами не си ми на нивото в електрониката. Написах ти нещо за MOS транзисторите. А защо е така - научи електрониката. Биполярните не можеш да ги връзваш в паралел без резистори в емитерите, MOS можеш в паралел без нищо.
                                И твърда главо - тук това, което си ми очертал има друга функция, но няма да ти обясня защото си надут самохвалко и с високомерното ти некадърие обиждаш знаещите повече от теб. Ако искаш, обърни се към ВО да ти обясни

                                Comment

                                Working...
                                X